ОСОБЕНОСТИ
В състава на добавката влиза порьозен хром. Този тип материал се използва във високоскоростни дизелови двигатели, работещи при големи натоварвания - Pz до 150 кг/см (Pz е максималното налягане в горивната камера), температура до 250оС и даже в двигателите на Формула 1. За осигуряване на необходимата надеждност, пръстените се покриват с галваничен порьозен хром. Плътният хром притежава висока износоустойчивост, но не се омаслява добре. При тези условия маслото просто не се задържа на пръстена. Изход бе намерен, като хромираното покритие се направи порьозно. Порьозният хром задържа маслото като гъба и материалът издържа натоварвания, които са недостъпни за материалите с плътно покритие.РЕСУРС се представя много добре в триещи се двойки от различен тип: хром-чугун (верига ангренажна), стомана-стомана (гърбица-тласкач), бронз-чугун (Колянов и разпределителен валове).